|     |     |   ENGLISH
  |  
شنبه 1 مهر 1396
  |     |  

رئیس اداره اموال و انبار:

محسن فرجی
تلفن: 2159 591 0361


اموال:
امور حسابداری اموال:

اکبر رضایی مقدم
2158 591 0361

امین اموال:
حسن سربندی
2163 591 0361

انبار:
امور حسابداری انبار:

مهدی کرمانی



مسئول انبار:

حسن طحانی
2258 591 0361

انباردار فنی:

رضا ابراهیمی
2548 591 0361

انباردار مرکزی:

سیدمرتضی سعادتدار
2541 591 0361

 

امنای اموال:

ردیف

نام و نام خانوادگی

محل فعالیت

1

آقای محمد علی چاپی

 خانه عطارها

2

آقای مهدی پور افشین 

امور عمومی

3

آقای مهدی عطاری

خانه فرهنگ

4

 خانم فاطمه سلمانی 

خوابگاه خواهران

5

آقای محسن  نیک نژاد

پژوهشکده اسانس قمصر

6

 آقای سیدرضا انتظام

مرکز رشد

7

آقای علی اکبر امینی خواه

خوابگاه برادران

8

آقای اصغر دقیق

دانشکده منابع طبیعی آران  و بیدگل

 

 پست های سازمانی

-         رئیس (کارشناس)

-        کارشناس مسئول حسابداری اموال

-        امین اموال

-        کارشناس مسئول حسابداری انبار

-        مسئول انبار

-        انباردار

-        انباردار

 


 

 

 

 

 

 

 

 شرح وظایف: 

رئیس اداره اموال و انبارها

Ø  ثبت و نگهداری دفاتر اموال در رایانه و تنظیم فهرست کل اموال بر اساس منابع تأمین اعتبار و مراکز هزینه و اختصاص شماره برچسب برای کلیه اموال سازمان .

Ø     تهیه گزارشات لازم جهت ارجاع به مراجع قانونی یا هیأت امناء .

Ø     بررسی مسائل و مشکلات امنای اموال مراکز و ارائه راه حل های مناسب برای رفع آنها .

Ø  تهیه دستورالعمل های لازم برای امنای اموال و نظارت بر اجرای صحیح مقررات مربوط به نگهداری ، فروش ، تحویل و تحول اموال .

Ø  نگهداری اسناد مالکیت اموال منقول و غیرمنقول و هماهنگی جهت ثبت اسناد غیرمنقول به نام دولت جمهوری اسلامی ایران و بهره برداری موسسه و ارسال اصول اسناد مالکیت غیرمنقول به وزارت دارائی .

Ø     نگهداری اوراق بهادار به نحو مناسب از قبیل ضمانت نامه ها، چکها و سایر اسناد تضمینی .

Ø     کنترل و نظارت بر انبارهای موسسه و تأیید قبض انبار و صدور حواله انبار و نگهداری سوابق آن .

Ø  نظارت بر انبارگردانی انبارهای موسسه به طور سالیانه و یا در مواقع لزوم و تهیه لیست کسری و اضافی انبار و پیگیری تا حصول نتیجه .

Ø     پیگیری و جمع آوری فهرست اقلام غیرقابل استفاده ، اسقاط و از رده خارج موسسه جهت فروش و هماهنگی های لازم .

Ø     نظارت بر انجام محاسبات واعمال کنترل لازم در خصوص قیمت گذاری اموال رسیده ،فرستاده و امانی

Ø     بررسی وکنترل اسناد حسابداری مربوط به اموال خریداری شده و به روز نمودن تغییرات آن

Ø     بررسی و کنترل صورت گردش موجودی انبار ها و همچنین مصارف انبار ها

Ø     ارائه طریق و انجام محاسبات مربوط به دارایی های ثابت فروخته شده اسقاط یا بلا استفاده

Ø     تهیه فرم ها و دستورالعمل های لازم برای امور داخلی امور مالی .

Ø     الصاق برچسب بر روی اموال و فرم 16روی محل های مناسب در سطح موسسه .

Ø     نگهداری پرونده برای پرسنل اداره کل و مشخص کردن اقلام دریافتی .

Ø     امضاء و تأیید تسویه حساب همکاران موسسه هنگام خروج از خدمت به هر دلیل .

Ø     صدور قبض خروج کالا برای خارج نمودن کالا از موسسه یا بخش ها و ادارات .

Ø     انجام سایر اموری که در چارچوب وظایف محول می گردد

 

 

 

 

حسابدارمسئول اموال

Ø     نظارت و کنترل در زمینه اموال تحویلی به واحدها و روزآمد نمودن لسیت اموال تحویلی

Ø     انجام محاسبات واعمال کنترل لازم در خصوص قیمت گذاری اموال رسیده ،فرستاده و امانی

Ø     تهیه گزارش خریدها ی انجام شده و رسید انبار و کنترل گزارشهای مزبور

Ø     انجام امور مربوط به صورت برداری و پلاک کوبی دارایی های ثابت  بر اساس مقررات مربوطه

Ø     صدر اسناد حسابداری مربوط به اموال خریداری شده و به روز نمودن تغییرات آن

Ø     ارائه طریق و انجام محاسبات مربوط به دارایی های ثابت فروخته شده اسقاط یا بلا استفاده

Ø  بررسی دارایی های ثابت به منظور"ذخیره کاهش ارزش دارایی" برای دارایی های صدمه دیده و غیر قابل استفاده در پایان سال مالی

Ø      انجام محاسبه استهلاک دارایی های ثابت و پیگیری انتقال به موقع دارایی های در جریان تکمیل  به حسابداری مریوطه

Ø  بررسی صورتجساب  های اموال رسیده و فرستاده از واحد های تابعه از نظر صحت ثبت و کنترل امضاء های امین اموال و حصول اطمینان  از  نظررعایت مقررات مربوطه

Ø     همکاری در خصوص شمارش فزیکی  موجودی انبار ها

Ø     انجام سایر اموری که در چاترچوب وظایف محول می گردد

 

 

 

 

امین اموال

Ø     ثبت مشخصات اموال ( مصرفی ، سرمایه ای ) در دفاتر مربوطه و ارائه اطلاعات موجود در دفاتر به رایانه .

Ø     انجام امور مربوط به طبقه بندی و الصاق برچسب اموال در چارچوب ضوابط و مقررات ذیربط .

Ø     تهیه فهرست اموال موجود در اطاقها و واحدها و نیز نصب و الصاق آن در اطاق مربوطه با هماهنگی واحدهای ذیربط .

Ø     حفظ و نگهداری اسناد مالکیت املاک ، ساختمانها و وسایط نقلیه اعم از خودروها و موتورسیکلت .

Ø     حفظ و نگهداری حساب اموال ( منقول و غیر منقول ) دانشگاه و ارائه به مقام مافوق در چارچوب ضوابط ذیربط .

Ø     صدور برگه خروج کالا ( دائم و موقت ) و مراقبت در برگشت اموالی که موقتاً از دانشگاه خارج می شوند .

Ø     انجام امور مربوط به نقل و انتقال اموال و صدور سند انتقال و اعمال در رایانه با هماهنگی مقام مافوق و واحدهای ذیربط .

Ø     پیگیری و تلاش جهت دریافت گواهی عدم خلاف وسایط نقلیه دانشگاه با هماهنگی مقام مافوق و در چارچوب ضوابط ذیربط .

Ø     تهیه و انعکاس گزارش اموال اسقاطی و مستهلک و حذف اموال از دفاتر مربوطه با هماهنگی مقام مافوق .

Ø     انجام امور مربوط به کالاهای مرجوعی و با هماهنگی واحدهای ذیربط و در چارچوب ضوابط مربوطه .

Ø     تهیه و انعکاس فعالیتهای انجام شده و مشکلات به مقام مافوق .

Ø     انجام سایر اموری که در چارچوب وظایف محول می گردد .

 

 

 

 

 

حسابدار مسئول انبار

Ø     بررسی صورت گردش موجودی انبار ها و همچنین مصارف انبار ها

Ø     نظارت بر قیمت گذاری موجودی های انبارها ،رسید و حواله انبارو ...

Ø     کنترل محاسبات قیمت گذاری رسید و حواله انبارها وحصول اطمینان از صحت جمع بندی حواله های انبار

Ø     کنترل محاسبات مربوط به اقلام خریداری شده که قابل تحویل به انبار نمی باشد

Ø     همکاری در زمینه صورت برداری اموال دانشگاه و شمارش فزیکی موجودی انبار ها

Ø     صدرو اسناد حسابداری مربوط به کالا (رسید و حواله)

Ø     شناسایی و محاسبه هزینه های تعلق گرفته پرداخت نشده در زمینه خدمات دریافتی تسویه نشده تا پایان سال مالی

Ø     برنامه ریزی و اداره امور انبار مرکزی و نظارت بر کالاهای وارده و صادره از انبار مرکزی .

Ø  بررسی و تطبیق کالاهای خریداری شده با اسناد و فاکتورهای مربوطه و نیز صدور قبض انبار پس از تحویل کالا به انبار در چهارچوب ضوابط ذیربط .

Ø     صدور فرم حواله انبار بر اساس نیاز واحدهای درخواست کننده و در چهارچوب ضوابط مربوطه.

Ø     تهیه و تنظیم لیست کالاها و مواد مصرفی با توجه به موجودی انبار و نیاز واحدهای متقاضی و در چهارچوب ضوابط ذیربط .

Ø  بررسی و جمع آوری فرم های درخواست کالا از انبار واحدهای تابعه و صدور حواله انبار پس از تحویل کالا به واحد متبوع و تایید مقام مافوق .

Ø     صدور و تایید فرم خروج کالا از انبار برای کالاهایی که از انبار خارج می شوند .

Ø     تحویل و کنترل کالاهای مرجوعی به انبار و ارائه گزارش مربوطه به مقام مافوق .

Ø     انجام امور مربوط به بایگانی حواله ، قبض انبار ، فرم درخواست کالا و ....... در چهارچوب ضوابط مربوطه .

Ø  بازدید منظم و مستمر از انبار ها ، نظارت بر انبارگردانی وکنترل موجودی انبار و بررسی کمی و کیفی کالاها و مواد موجود در انبار .

Ø     تهیه و انعکاس فعالیت های انجام شده به مقام مافوق .

Ø     انجام سایر اموری که در چهارچهارچوب وظایف محول می گردد .

 

 

 

 

 

انباردار

Ø  تحویل کالا و مواد مورد نیاز واحدهای تابعه با توجه به حواله های مربوطه در چهارچوب ضوابط  ذیربط و با هماهنگی مقام مافوق .

Ø     تحویل کالاهای خریداری شده و کنترل آنها از نظر کمی و کیفی بر اساس فاکتورهای مربوطه .

Ø     ارائه فاکتورهای مربوطه بانضمام فرم تحویل کالا به مقام مافوق .

Ø     انبار گردانی و تعیین موجودی کالا در انبار در پایان سال و تهیه و انعکاس گزارش مربوطه به مقام مافوق .

Ø     طبقه بندی کالاها در قفسه ها و نیز انتقال و جابجایی آنها بر اساس کد و شماره های مربوطه .

Ø     بازدید و کنترل کپسولهای آتشنشانی و نیز شارژآنها در صورت لزوم با هماهنگی مقام مافوق .

Ø     تلاش در جهت رعایت نکات ایمنی و نیز بهداشت محیط انبار و کالاها و تجهیزات مربوطه .

Ø     تهیه و انعکاس فعالیتهای انجام شده به مقام مافوق .

Ø     انجام سایر اموری که در چهارچوب وظایف محول می گردد .

 

 

 







 

 

تعداد بازديد از اين صفحه : 6453
  اداره اموال و انبار


انتخاب وب سایت :  

کاشان-کیلومتر ۶ بلوار قطب راوندی
کدپستی 8731753153
تلفن : ۰۳۱۵۵۹۱۹
فكس دبيرخانه : ۰۳۱۵۵۵۱۱۱۲۱